söndag 21 februari 2010

usch!

vaknade för en stund sen efter ca 11 timmars sömn.. va skönt att verkligen få sova, de behövde jag.. men va inte lika skönt att vakna och känna att jag har skitont i halsen och huvudvärk.. känns även som jag har feber :/ usch.. men ska ju jobba idag så de hinner ja inte.. får vara sjuk om 2 veckor istället när de har lugnat ner sig lite me jobb.. eller så kan ja vara sjuk en stund ikväll.. men börjar ju på nästa jobb imorrn me.. sen jobba dubbelt ons-fre plus hela helgen.. så ja hinner inte vara sjuk nu.. nu vill jag jobba och tjäna pengar, det är de ja är här för att göra ju..

men jobbet igår gick riktigt bra faktiskt :) va kanske inte världens roligaste.. men ganska slappt ändå.. bara sitta och vänta på att någon svarar och sen försöka få igenom en intervju.. men jag hade nog ett ganska bra "projekt" eller va man ska kalla de för så de va mest gamla ja ringde till, och de har ju i regel tid..

ne, nu ska ja fixa mig lite frukost.. sen åter till en mkt krävande arbetsdag ;) haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar