tisdag 9 februari 2010

god morgon va de ja :)

vaknade idag lite halvseg.. satte igång datan och sen bytte sim-kort och kollade mitt svenska nummer.. hann knappt mer än starta telefonen innan de ringde och ville kalla mig till intervju :) kul! så ska dit idag redan... lite nervös e ja allt.. då jag nyvaken som ja va inte uppfattade vart de va dom ringde ifrån :/ smart-ewa.. kunde ju ha bett dem upprepa sig men de gjorde ja inte.. sen bytte ja tillbaka till de norska numret och under tiden ja stod i duschen ringde de från ett annat jobb jag sökt :p så jag ringde upp men hon ja skulle prata me satt i möte så hon skulle ringa upp igen :)

haha.. bra start på denna dag iaf :) sen att de bara e 4 dagar kvar till fredag gör ju inte saken sämmre ;)

ne, nu ska jag nog ta och göra mig iordning.. måste pallra mig iväg mot intervjun snart då jag inte vet vart de e utan får leta lite.. menmen..

ha en bra dag alla! hörs säkert ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar