onsdag 10 februari 2010

onsdag

god morgon GOD MOOOOOORGON!!!
precis slängt i mig en ordentlig frukost här nu me macka, stekt ägg och COLA!! haha.. känns lite fel kanske att dricka cola till frukost, men de e ju fan som mitt kaffe nästan ;) lever nästan på cola nu för tiden.. men de e gott så!

idag väntar ännu en intervju :) spännande, e faktiskt lite nervös inför den me.. tror att de e ett riktigt bra jobb.. men får reda på mer senare.. så de ska bli kul.. sen hade ja tänkt att kanske städa lägenheten lite idag.. om ja orkar ;) haha.. men jo, de ska jag nog göra.. plocka iordning lite iaf..

faan va ja längtar till helgen! men nu har ju faktiskt halva veckan gått.. bara imorgon kvar och sen e de fredag :) gött att morgondagen e i princip fullspäckad så den går fort.. hittills har ju veckan faktiskt gått relativt fort me så.. men helgen får gärna vara låååååång :)

fick även min första gratulation idag me :) av godingen linnea! hon åker till israel/palestina imorrn och kommer vara borta i 10 dagar tror jag.. så ska allt planera min hemfärd lite efter de.. MÅSTE ju bara kunna träffa alla min brudar när ja kommer hem :)

måste även säga att jag blir så himla glad när jag ser alla där hemma skriva att de saknar mig, kanske låter egoistisk, men de e faktiskt lite skönt att vara saknad ibland. då vet jag att ni finns där för mig! ni anar inte hur mkt det värmer. och bara så ni vet: JAG SAKNAR ER ME!!

ne, dax att ta tag i den här dagen kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar