torsdag 11 februari 2010

psykbrytet börjar gå över

tror jag hamnat i lite av en 20 årskris.. finns de något sådant? jo, finns de 30- och 40 årskriser så klart som fan de måste finnas en 20 årskris me!! jag känner just nu ett stort frågetecken över hela mig.. vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. har ju varit på 4 intervjuer i veckan.. men bara 2 känns riktigt bra.. och de va dem ja va på idag.. och jag kan faktiskt kombinera de 2 :) vilket e riktigt skönt.. så hoppashoppashoppas ja får dem :)

ne, nu är det bara 3 dagar kvar på mitt 19 åriga liv.. oj, nu lät de som ja kommer dö eller nått på söndag.. men nej då.. bara mitt tonårsliv som försvinner.. är ju vuxen PÅ RIKTIGT då :s skrämmande.. kan ju inte kalla mig tonåring eller ungdom knappt då..
usch, hemska tanke..

JAG BÖRJAR JU FAN NÄSTAN BLI GAMMAL!! (ta inte illa upp nu alla ni som är äldre än mig, men jag har en liten kris här, okej?)

ne, nu ska jag nog möta upp mikaela och färga håret rosa och köpa massa kortkorta kjolar och visamagen tröjor.. som alla gamla käringar i kriser gör ;) vill ju inte va sämre än andra ;9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar