torsdag 11 februari 2010

SHOPPING!!

ja, de blev en helt okej shoppingtur till sist iaf :) hittade lite roligt så helgens outfit e nog så gott som fixad nu ;) gött de.. blev lite sur bara när jag hittade ett par SKITsnygga skor på zara som de dessutom va rea på och i min storlek :) eller ett par är fel att kalla de då jag bara hittade en sko!!! skandal! letade runt i hela butiken på 2 våningar efter den andra men helt förgäves!

sen kom ja hem och var hungrig som en jävla varg!! slutade med att jag smällde i mig en hel grandiosa pizza som ja smet in och köpte på vägen hem.. orkade verkligen inte laga något när ja va SÅ jävla hungrig.. så nu har jag ont i magen.. och är trött som fan.. får nog bli en tidig kväll ser de ut som.. men brukar aldrig bli iaf.. somnade ju inte tidigt igår iaf som de va tänkt.. va så himla varmt här så kunde inte sova..

menmen.. nu har psykbrytet jag hade förut idag lugnat sig.. eller 20 årskrisen om han hellre vill kalla de så ;) pratade precis me mor och bror.. alltid lika skönt.. ska bli kul att få hit J&J imorrn!! som ja längtat.. sen blir de party på lördag ;) OH YEAH!! haha.. ser verkligen fram emot de..

hepp.. om ja skulle sluta snacka massa skit nu och kanske göra något.. NOT!! haha..

mumma :) resultat= ont i magen :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar