måndag 1 februari 2010

promenerat runt

nu har jag varit ute och gått här i oslo i över en timme.. nästan en och en halv.. va riktigt jävla gött.. dock svinkallt.. men väldigt fint väder idag så kände att ja inte bara kunde sitta inne vid datan hela dan.. blev även lite fina bilder :) hade ju bara med mig mobilen då jag inte orkade ta med kameran så inte den bästa kvaliten direkt.. men ändå..

nu sitter jag nergosad under en fikt och försöker få tillbaka värmen i kroppen.. är ca 10 minus ute tror ja.. så mina lår är verkligen genomfrusna.. och helt knallröda av kyla :/ sticker i den som tusen nålar.. men de får de fan va värt..
påminnelse! Ta tjockare kläder nästa gång! räcker inte med bara ett par leggins i den här kylan.













bjuder även på en liten ego-bild från hissen.. osminkad och rödmosig om kinderna av kylan.. haha!
hoppas ni alla får en bra dag.. nu ska jag nog sätta igång lite musik här och dansa runt lite ;) fick en oerhörd lust att dansa!!
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar