måndag 22 februari 2010

måndag

god dag :)

ja, jag vet.. jag har varit kass på att uppdatera i helgen.. men jag har faktiskt jobbat både lördag och söndag.. va ganska segt, men kul ändå :) riktigt gött att göra ngt vettigt på dagarna och inte bara häcka framför datan..

skulle egentligen börjat på ett annat jobb idag.. men det var en till som också skulle börja idag, men han satt fast i sverige.. haha :p så vi skulle börja imorrn istället.

idag har ja i princip inte gjort så mkt.. har varit ute och gått en sväng.. gick bort till jobbet för att prata lite me dom om tiderna.. sen gick jag in och kikade lite i affärer.. men köpte inget, så är faktiskt lite stolt över mig själv ;) hittade ett par SÅÅÅÅÅ snygga skor dock.. men de ska jag unna mig när jag får lön :D så bara för att jag var så duktig så unnade jag mig en cola i GLAS flaska :p haha.. de e gott de..
nu ska jag nog snart ta och fixa lite mat samt städa lite här.. förstår inte vem det kan vara som stökar ner här hela tiden :/ men alla mina kläder lyckas alltid hamna på golvet.. ska nog ta och hacka mig in på jennies spotify igen och skapa mig en egen spellista ;p hihi.. busiga jag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar