fredag 5 februari 2010

my bff < 3

pratade för en liten stund sen med min allra bästa vän emma magnusson! finns ta mig fan ingen bättre vän än henne alltså. hon är verkligen guld värd. vet inte vad jag skulle göra utan henne! hon finns där och stöttar mig vad jag än gör. och jag hoppas verkligen att hon vet att jag gör det samma för henne. utan hennes stöd i allt jag gör skulle jag inte klara ens hälften, om ens något.

har kännt denna underbara människa sen femman på grundskolan, alltså snart nio år.. och hon är även den äldsta vännen jag har.

trots att vi inte setts så ofta det sista så känner jag att hon kommer vara en vän för livet! för en vän som denna slösar man inte bort. hon kommer alltid att ha en väldigt speciell plats i mitt hjärta. vi har gått igenom mycket tillsammans hon och jag som kunnat förstöra våran vänskap, men som bara gjort den starkare. vi har bråkat om småsaker och även om stora saker, men vi finner alltid tillbaka till varandra. Vi kan ha världens gräl där vi verkligen skriker åt varandra och är hur förbannade som helst, men efter fem minuter lägger vi det bakom oss och det är som om inget har hänt.
vi har delat tårar, skratt, glada stunder, jobbiga och ledsamma stunder tillsammans. Men det finns inget som vi inte klarar av.

denna underbara människa hoppas jag att jag alltid kommer att ha i mitt liv. vad som än händer.


Vad skulle jag göra utan dig vännen?

(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar