onsdag 17 februari 2010

hej! de va länge sen ;)

ja, jag vet.. har varit kass på att uppdatera nu.. men kände inte för att göra de i helgen när jag hade besök här.. och sen va jag ju hemma och överraskade alla söndag-tisdag ;) så ville inte försäga mig + att jag inte ville lägga tid på att blogga utan umgås med alla istället..

menmen.. hinner inte skriva så mkt nu heller, men tänkte bara visa att jag lever ;) ska snart börja göra mig iordning för en intervju igen.. börjar nästan bli van vid detta nu ;p haha.. men vill ha ett jobb som jag kan trivas med och självklart tjäna bra med pengar ;) haha..

ne, frukost vore gott.. eller kanske en cigg först ;)

usch, känner mig så himla opeppad idag.. är trött som fan och har ingen cola i kylen.. plus att ja mest bara känner mig seg och inte orkar ngt.. menmen.. dax att rycka upp sig och få i lite mat i magen..

puuss

1 kommentar:

  1. Hej på dig!!
    Vilken härlig blogg du har.
    Snygg och rolig att läsa.

    KRAM

    SvaraRadera