tisdag 9 februari 2010

myspys

blev som sagt en tur på stan me mariella.. hade tänkt hitta något att ha på mig på lördag.. och de gjorde ja.. hittade en skitsnygg svart klänning me urringning i ryggen och en rosett i svanken.. skiiiiitsnygg va den.. men tror ni den fanns i min storlek? nej då, självklart inte.. sprang runt i varenda h&m nästan utan att hitta ngn.. fanns bara storlek 42 kvar och de e liiiite för stort bara.. haha.. funkar ju inte ens att sy in.. jaja, jag får leta vidare.. kanske kollar lite imorrn efter intervjun eller nått.. eller torsdag.. vi får se :p
men både jag och mariella unnade oss varin mysdress iaf :) bara för att! sitter i den nu och den va verkligen hur mysig som helst :)

sen så har ja även hunnit slänga i mig lite mat :) blev kyckling och makaroner :) mumma.. dock blev min kyckling lite i tuggummi konsistens xP haha.. men den va god ändå.. vad gjorde jag för fel? kanske skulle ha stekt den lite längre.. hum, de får vi testa nästa gång.. men va så himla hungrig så kunde inte vänta :P


mysdressen :)

åååååh, jag vill ha fredag NU!!

ne, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar