onsdag 17 februari 2010

lite gladare

ja, nu är ja iaf lite gladare.. kollade nyss på bring it on.. fan va kul den e ;) samt pratade me mamma.. känns alltid bättre när man pratat me henne.. hon säger att om jag nu skulle besluta mig för att åka hem igen så är det inte ett misslyckande.. är ju ganska bra gjort att jag ens åkte.. funderade allvarligt talat på att åka hem förut.. bara packa ihop mina saker och sätta mig på nästa buss.. men de gjorde ja inte.. jag känner att dde kan nog bli bättre när jag kommer igång med att jobba.. blir så himla ensamt att bara sitta här i lägenheten hela dagarna.. det är då tankarna och osäkerheten kommer.. ska nog även försöka ta tag i träningen snart.. är såååå jävla danssugen.. måste fan hitta en dansskola här snart.. har dock kikat runt lite.. men svårt nu eftersom de e mitt i terminen.. får väl bli medlem i ngt gym eller så och gå på dansaerobic eller nått.. humm.. får väl se vad som händer..

ne, funderar faktiskt på att gå och lägga mig ganska snart.. ska upp tidigt imorrn och gå på en kurs i mitt ena (förhoppningsvis) extrajobb.. ska bli spännande.. skönt att ha ngt att göra.. sen sov ja jävligt kasst i natt så kan va skönt att lägga sig tidigt..

ne, sängen ser väldigt mysig ut ;) hörs imorrn!

jag och bror i lördags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar