fredag 12 februari 2010

sool sool strålande sooooool!

ja, idag är det klarblå himmel och strålande, värmande sol :) de gillar vi !!

kom precis hem från en andra intervju ;) så nu håller jag tummarna och hoppashoppashoppas! fick dock reda på att jag fick de jobbet ja va på intervju för igår me :) så är väl inte hela världen om ja inte får detta, men jag vill hellre ha det häär om jag säger så ;p haha.. aldrig e man nöjd.. fast verka va rätt kul på de andra me..

ne, om ja skulle springa ner och sätta igång en maskin me tvätt kanske? och springa till butiken och köpa cola ;) sen får vi ju finbesök här i eftermiddag me :) komsikomsi era små segisar ;)!

hepp, kanske städa undan de värsta kaoset här me.. kan ju inte ge ett dåligt intryck till bror min nu när ja bor själv heller ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar