fredag 5 februari 2010

fredag då :)

ja, då var ännu en fredag här.. och vad gör jag? sitter vid datan för ovanlighetens skull :p haha.. vet fan inte vad ja ska göra.. kom hit till carolines lägenhet vid åtta-tiden i morse.. trött som fan va ja.. gick upp klockan sju och packade ner de sista och sen satte mig på tunnelbanan och sen buss.. segt.. men väl här och när ja sagt hej då till caroline så packade jag upp lite och bäddade sängen.. sen la jag mig och läste lite och somnade som en sten ;) haha.. men gött va de.. sov till ett typ.. sen knallade jag ner till butiken och handlade lite mat.. va hungrig som en varg!! och självklart cola ;) har blivit en riktig cola-narkoman här.. klara mig nog fan inte utan de..

sen nu så har ja ätit lite.. vet inte riktigt vad ja ska hitta på.. har nog läst varenda blogg jag kan komma på.. men vad finns de mer att göra? kanske ska ta och kolla på de sista paradise hotel avsnitten.. vet faktiskt fortfarande inte vem som vinner.. så lika bra att ta reda på det ;)

ja, de får de nog bli.. ikväll blir de nog lugnt.. kanske ska ta och ta mig in till stan och ta en drink eller nått me jonas sen.. men får se.. känner faktiskt mest för en hemma-kväll.. hade gärna sett på film eftersom caroline har en massa bra filmer här :) men eftersom ja har mamma lilla mini-data så finns de ingen dvd-spelare :/ jaja.. får min data nästa helg då bror kommer hit :)

och bara för att göra folket lite nyfikna så hade ja en otroligt mysig dröm förut om en väldigt speciell person ;) men mer än så säger ja inte, så ingen idé ni frågar ;) haha..

ne, diska kanske vore en bra idé?

min frukost/lunch :) mkt gott ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar