lördag 6 februari 2010

lördag morgon!

god möööööörning! är faktiskt riktigt pigg idag, trots att de e morgon (dock är ju klockan 12) men brukar vara så förbannat seg på mornarna.. ska nog faktiskt slänga i mig liet frukost snart.. sen kanske de blir en snabbsväng in till stan.. behöver införskaffa lite smått och gott..

igår gick jag bort till frank ove, eller han mötte upp mig, annars hade jag nog gått vilse helt.. haha.. och vi satt bara hemma hos han och drack lite vin och tjötade.. va riktigt trevligt.. var hemma vid tolvtiden tror jag.. va så förbannat trött på kvällen eftersom jag suttit vid datan hela dagen och inte direkt gjort ngt annat än att sökt jobb.. men har faktiskt fått svar ifrån ett av dem så bli nog intervju nästa vecka :) spännande..

ikväll ska vi bort till frank ove igen.. han ska laga hemmagjord pizza till mig och mariella ;) ska bli gött :) men innan det då? vad ska man hitta på? antingen tvätta lite eller åka in till stan.. det är ju stängt på stan imorrn så kanske lika bra att ta sånt idag.. tvätta kan jag göra imorrn.. hum.. får väl se lite vad jag känner för sen :p

ne, nu blir de frukost :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar