fredag 19 februari 2010

fredag

jag vill ha förra fredagen igen!! så tråkigt när de blir helg och man inte ens ser fram emot de.. usch! men en sak är bra som händer i helgen.. och det är att jag ska börja jobba imorrn :) ska bli kul.. göra något vettigt och inte bara sitta vid datan hela dagarna.. börjar bli ganska trött på de nu..

men idag ska ja inte göra ett skit.. eller ja ska åka bort till mariellas jobb och hämta mina saker.. bland annat min plattång som jag varit utan hela veckan.. hur har ja klarat mig??? haha.. dock har de varit dåliga hårdagar varje dag utan ens chansen att kunna fixa de.. känner att mitt hår är nästan för kort för att ha det lockigt nu.. så de har fått bli toffs varje dag.. men förstår ni hur mina öron fryser då? kan ju inte direkt ha toffs och mössa samtigt för då ser ja ut som ett litet ollon xP haha..

ne, om ja kanske skulle ta och klä på mig lite ordentliga kläder och knalla fram till stan? de e dock lite farligt att mariellas jobb ligger på karl johan = massa fina affärer :/ inte bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar