fredag 19 februari 2010

som en liten jordgubbe...

luktar jag nu :) haha.. fick en duschkräm och body butter som luktar jordgubb av mina kusiner och faster+ man i fördelsedagspresent.. och gudars va gött de luktar.. nu känner ja att ja kan gå och lägga mig ren och fräsh och sova ut ordentligt.. för imorgon ska jag faktiskt jobba ;) haha.. känns som de va skit längesen ja sa så :p men de ska jag faktiskt :) ska bli riktigt kul :) men lite pirrigt e de allt.. de e ju ett jobb som telefonintervjuare.. och de vill att alla intervjuer ska göras på norska.. hum.. får väl se hur de går ;) ne, nu ska jag nog lägga mig och läsa högt för mig själv på norska ;) måste ju finslipa lite på den tills imorrn.. haha.. låter helt mongo ju xP
duschkräm och bodybutter från the body shop tror ja.. luktar jävligt gött iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar