onsdag 3 februari 2010

onsdag

ja, jobbet var väl inte direkt som jag trott.. med andra ord inget som passa mig.. kändes bara så himla fel.. så inget att satsa på.. har redan sökt en massa andra, några som jag nästan kunde göra vad som helst för att få :p haha.. så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att någon nappar..

förövrigt har de varit en ganska bra dag.. efter jobbet gick jag och jonas (en kille som också nyligen kommit hit och börjat på face2face) och käkade pizza :) MKT gott måste jag säga.. inte som tidaholms-pizzan men helt okej :p skönt att lära känna lite folk här..
men imorrn blir det nog at gå runt och söka lite jobb me.. lämna in lite cv:n och kika..

ne, nu ska jag slappa lite innan sänge.. kanske borde passa på att lägga mig nu medans ja e trött egentligen.. hum.. svåra val här i livet ;) haha..

längtar.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar