torsdag 18 februari 2010

träna!

jag är så sjukt träningssugen just nu.. vet inte varför men känner faktiskt att jag behöver komma igång och röra lite på fläsket ;) haha.. jag skyller det mesta på kela.. bara för att hon har varit så hurtig och skaffat medlemskort på sats och är eld och lågor över träningen.. de har ju även lite dans där så.. eftersom både hon och jag är gamla dansare så tänkte jag att jag kanske kunda haka på henne på ngn av dansklasserna :P har ju haft en sån sjuk lust på att dansa det sista.. och nu har de en kampanj där så om man svara på lite frågor får man 5 gratis träningspass.. så de har ja fyllt i nu och funderar på att följa med kela redan imorrn om hon nu ska dit då.. haha..
vill ha tillbaka bland annat min vighet!
(man kan inte få till en bra min när man kickar;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar