söndag 7 februari 2010

sexlaxarienlaxask

haha.. kom att tänka på det man alltid försökte säga när man var liten så fort man kunde utan att tappa bort sig.. sex laxar i en lax ask! kan fan fortfarande knappt säga de :p haha.. knappt ens skriva de ju utan att kolla efter flera gånger så ja fått till de rätt :p haha.. ne, men kom att tänka på de nu bara för att jag åt lax till middag :)

är faktiskt lite stolt över mig själv idag.. har tvättat, diskat, vart ute och gått i över en timme och tränat.. sen hoppade ja in i duschen och fick för mig att göra en hårinpackning och ansiktsmask :) fan va ja grejat idag alltså.. men nu vet ja inte riktigt vad ja ska hitta på.. blir nog en tidig kväll tror ja.. ska väl lägga mig och fortsätta läsa snabba cash snart.. börjar bli riktigt spännande nu ;)
sen somnar ja gärna tidigt varenda dag denna vecka så de blir helg snart!!

imorrn ska jag äntligen gå och fixa mig ett skattekort här så jag kan fixa bankkort och allt annat.. annars blir de nog lugnt imorrn me.. behöver handla lite mat m.m. me.. får väl se vad morgondagen har att erbjuda :)
lax och potatismos :) inet dåligt gjort av mig ;) ni som känner mig vet hur mkt jag ogillar att laga mat så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar