lördag 6 februari 2010

älskar du livet

sitter här och lyssnar på älskar du livet med Björn Kellman. Den han sjöng i melodifestivalen för nått år sen.. måste bara säga att jag älskar hans röst.. den e så jävla speciell.. nästan så ja ryser så fort ja hör den.. riktigt jävla bra e den iaf.. blir så himla glad när ja hör den.. den e inte bara bra utan även trallvänlig som bara den.. sitter här och nynnar med och gungar nästan i takt till musiken.. så jävla skön känsla..

menmen, nu har ja nyss kommit hem från frank ove. var där och käkade hemmagjord pizza me mariella :) mkt mysigt.. kollade även på so you think you can dance.. fy faan va grymma de dansarna är alltså.. och tyckte de va lite kul att en krump-dansare vann hela skiten :)

ne, nu ska jag nog lägga mig i sängen och bara mysa.. inte helt fel.. känns lite segt dock en lördagkväll.. men känner inte för att gå ut ikväll.. sparar mig till nästa helg istället ;) fyller ju 20 nästa söndag, så på fredag kommer min bror +1 till hit och det ska bli så jävla mysigt :D och på lördagen smäller de.. då blir de födelsedagsfest för mig hemma hos mariella med valentine's tema :) haha.. kommer nog bli riktigt kul tror ja..

god afton mina kära vänner :) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar