tisdag 9 februari 2010

intervjun

ja, intervjun gick bra tror jag :) kändes som ett trevligt om än ganska svårt jobb, men med bra utvecklingsmöjligheter.. och bara ungdomar som jobbade där.. men vi får väl se.. ska få svar imorrn.. sen har ja ju även 2 andra intervjuer i veckan så får se lite vad de säger :p haha.. känns som att jag har en hel del valmöjligheter här! :) det gillar jag.. haha..

sen ja kom hem har ja ätit lite och sökt ännu fler jobb (jag har inte gett upp än) ;) har ju inte fått något än så.. söka skadar ju inte :P men nu ska ja snart göra mig iordning för att möta upp mariella för en liten shopping tur ;) haha.. sällan ja shoppar här eller ;) men idag ska vi leta efter något snyggt att ha på oss till helgen :) jag vill hitta ngn snygg klänning.. det är ju inte varje dag man fyller 20 så ;) sen får vi ju finbesök me så de vill man väl klä upp sig lite för me ;) ska nog faktiskt leta efter några skor jag ska unna mig själv me :) har ju inte med mig särskilt många hit..

ne, om ja skulle ta tag i't här nu kanske..

PUSSPUSS!

1 kommentar: