onsdag 10 februari 2010

faan!

var precis nere och handlade.. men glömde köpa skinka! bajs!! jag som tänkte göra varma mackor och va skiiitsugen på de!! vad ska jag göra åt detta? hitta på ngt annat att äta eller springa ner och köpa skinka? de jobbigaste är att de e så förbannat kallt ute!! hade ju tänkt stanna inne nu.. men hepp.. vad fan ska jag göra? världsprobelm!!!!!

föresten, tror att intervjun idag gick ganska bra.. ska få svar imorrn om de blir någon vidareintervju eller inte.. jag hoppas verkligen de blir de.. men en bra sak var att jag fick det jobbet jag va på intervju på igår :) positivt! men har ju en intervju imorrn me så får se :p men jag hoppas mest på det jobbet som jag va på idag.. då det är fast lön + provision.. på det jag fått e de bara fast lön i början, sen provision.. hum.. ännu ett stort dilemma!!

1 kommentar:

  1. Hahahahaha, fan va cepe jag är! Igår när jag och Linus skulle käka så blev jag helt "plötsligt" sugen på varma mackor, men jag tänkte vafan, hur kom jag på det? Har inte ätit det eller tönkt på det på över ett halvår kanske xD Men nu kom jag på vad som fick mitt huvud att minnas ;) <3<3

    SvaraRadera