onsdag 24 februari 2010

jobb jobb jobb

ja, de e det enda mina dagar består av just nu.. idag till exempel har jag jobbat först på GoExellent från 9-17 och sen direkt till gallup och jobba 17.15-21.30.. och likadant e de imorrn och fredag.. men kan inte göra annat än att längta till helgen ;) hihi.. jobbar då med.. men bara 12-18 så de e ganska bra pass både lördag och söndag..

men idag gick det faktiskt riktigt bra på GoExellent (säljare för Tele2) lyckades få igenom ett salg faktiskt :) inte dåligt för att vara första dagen ja jobba "på riktigt" men de va väldigt mycket tack vare HCs hjälp :p haha.. annars hade de inte gått.. men hade egentligen haft ett eller två till men då krånglade datan lite så ska försöka få tag på dem imorrn istället.. men känns faktiskt riktigt bra :) börjar komma in i det lite nu så..

ne, nu hör jag verkligen hur John Blund ropar på mig så det är väl lika bra att krypa ner i sängen.. har ju som sagt 2 långa dagar till framför mig..

jag och Mariella på min 20 års dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar