tisdag 2 februari 2010

tisdagen den 2a februari

godmorgon.. eller ah, kanske inte längre :p haha..
har sovit ganska dåligt inatt.. hade först väldigt svårt att somna, sen hade ja massa läskiga mardrömmar :/ bland annat en fyllegubbe som inte ville låta mig vara utan skulle slå ner mig :/ usch, hatar sånt..

men nu har ja precis käkat frukost.. imorgon blir de jobb :) ska bli spännande.. börjar inte förrän klockan elva så de e skönt.. ska verkligen bli kul att se vad jag ska få göra och vilka jag jobbar med.. behöver lära känna lite folk här nu tycker jag :p haha.. så behöver inte mariella dras med mig hela tiden.. flyttar ju dock bort till carolines lägenhet på fredag eller lördag.. men ändå..

idag vet jag inte riktigt vad ja ska göra.. ska nog sätta mig på spårvagnen och se hur lång tid det tar att åka bort till face2face så ja vet de imorrn.. funderar även på att åka bort till caroline och sen tillbaka till face2face bara för att se hur lång tid det tar.. vet inte nått hur mina arbetstider kommer att vara.. men kan vara skönt att veta hur lång tid det tar att ta sig dit och även hur jag tar mig dit.. vilka bussar, spårvagnar och så.. de e fan inte lätt att hålla koll på allt :p

pratade precis med pappa me.. va skönt att få lite pepp hemmifrån efter min lilla deppstund igår.. fast fick ja iofs lite igårkväll me :) och det tackar jag för !

ne, nu ska jag nog vara lite duktig och diska och sen hoppa in i duschen innan ja drar mig ut i oslos djungel ;) haha..

hoppa ni alla får en bra dag!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar