onsdag 17 februari 2010

tänker, funderar ............ gaaaaah!!

usch, nu har ja en sån där stund igen där tankarna och osäkerheten råder över mig. är detta verkligen rätt? är detta vad jag vill? vad jag borde göra? kommer jag nå mina mål? borde jag göra något annat?

det som mest far i mina tankar just nu är dansen. borde jag satsa på den? det är ju något jag älskar, men är det något jag ska hålla på med på heltid eller bara som hobby?
sån här blir jag när jag kollar på dansfilmer.. haha.. såg precis save the last dance (grymt bra film) och funderar på om jag kanske borde satsa.. men jag vet inte.. borde jag det? eller ska jag skita i det och satsa på något helt annat? något som är mer säkert?
är det värt att lägga ner massa tid och pengar på det? kanske, kanske inte? men hur ska jag kunna få dessa svar? jag har inte en jävla aning..

gaaaah! håller fan på att bli galen här.. dansen är ju något jag verkligen älskar.. finns nog inget som får mig att känna mig mer levande än när jag står i danssalen eller på scen.. den känslan finns det inget som slår!

borde jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar