torsdag 4 februari 2010

myyyys

ja, nu ska jag och mariella mysa med lite grey's anatomy innan de e dax för sängen :p

har vart borta hos caroline och kikat lite i lägenheten och även fått reda på hur tvättmaskinerna fungerar :p haha.. sen när ja kom hem blev de lite snabb träning av mage och sen dusch.. sen så har ja även varit duktig och diskat upp :) så lite nöjd över mig själv är ja allt :)

imorgon blir de tidig morgon då ja ska vara hos caroline redan klockan 8 och få nyckeln.. men de ska nog gå.. kan ju lägga mig oh sova en stund till där ;) annars vet ja inte riktigt vad morgondagen har att erbjuda.. kanske söka lite fler jobb eller nått.. hum.. svårt de där.. menmen.. nått ska man väl kunna hitta på iaf :p

ne, nu blir de mysa lite här :) längtar som fan till nästa helg då jag fyller 20 ;) då ska vi ha lite fest för mig här hos mariella :) ska bli mys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar