måndag 8 februari 2010

jävligt bra måndag :)

ja, kände på mig redan i morse att det skulle bli en riktigt bra dag idag.. vaknade upp utvilad efter ca 12 timmars sömn ;) och kände mig riktigt pigg och glad :) konstigt att ja gör de hela tiden här i oslo.. men skönt som fan !

började dagen med en ordentlig frukost.. sen knallade jag bort till bussen och åkte in till stan för att fixa skattekort.. måste dock ha ett jobb för att fylla i det.. men de ska nog lösa sig ;) sen gick jag en sväng på stan.. farligtfarligt.. hittade en skitsnygg kavaj med nitar för endast 100 kr!! och en skitsnygg kjol för 30 kr!! och en svart vinterjacka för 200 kr !! det roligaste är faktiskt jackan.. har letat efter en snygg svart enkel vinterjacka ett tag och har hittat några, men de kostar ca 500-700 kr.. vilket jag inte känner för att lägga på en vinterjacka just nu när vintern snart är över.. och så hittar jag denna för 200!! sjukt !
sen har ja även vart och handlat lite mat.. så nu e den lilla frysen jag har här proppfull! får inte in ngt mer.. haha.. va så sjukt hungrig efter min handling så fick bli en grandiosapizza ;) moffadde i mig hela till slut! var inte mätt efter halv som jag brukar så ;) haha..

nu hade ja tänkt träna lite, men har sån himla träningsvärk i magen efter igår så skiter nog i de ;) eller så får de bli lite snabbt bara.. haha..
dagens fynd:


skitsnygga kavajen! i'm in löööööv ;)

mysiga jackan :)
kjol 30 kr H&M :)
sen ytterligare en bra sak idag: fick nyss ett telefonsamtal om att ja ska på arbetsintervju på torsdag :) !!! spännande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar