söndag 28 februari 2010

söndag

ber om ursäkt för dålig uppdatering.. men känns inte som jag har haft ngt speciellt att blogga om det sista eftersom jag mestadels jobbat.. men nu i helgen har jag fått mysigt besök ;) de gillar vi.. anela, ja säger bara three times yesterday ;) haha.. men i fredags va vi borta hos henke, en jobbarkompis och drack lite, men ja va så jävla seg så vi gick inte ut och kom dit ganska sent så alla va redan dräggfulla ;p haha.. men jag jobbade till åtta, sen åkte ja förbi mariella och hämtade mitt vin och pratade även lite me farmor då :) de va riktigt mysigt att prata med henne, är ju inte alltför ofta..

igår va de också en väldigt lugn kväll.. då jag va seg efter jobbet men vi tänkte gått ut men blev inte så iaf.. men tog mig ett glas vin iaf och slappnade av lite med film och mys ;) kollade på den omtalade elling som tydligen skulle va såå rolig, men ja tyckte mest synd om stackaren..

men nu är maten strax färdig här och sen blir de mys ikväll me med film :)

puss hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar