tisdag 1 december 2009

1:a december

japp, då va vi inne i december månad då :P trevligt.. nu längtar jag till snön och allt mys.. jag tror faktiskt på en vit jul i år.. men det återstår att se !

nu har jag jobbat fördigt för idag.. herregud va mkt det har varit.. har säkert missat hälften men :p haha.. skrev en lapp till linnea som öppnar imorrn att jag hoppas de ser okej ut iaf :p
förstår inte vart allt folk kommer ifrån ibland.. jag och helen stressade halvt våra arslen av oss idag för att hinna med det viktigaste innan hon gick hem.. sen visst blev det lugnare efter, men en jämn ström så gott som hela tiden så hade svårt att komma ifrån kassan för att göra annat.. usch.. men kvällen har gått fort iaf.. och de e ju skönt..

imorrn är det stängning som gäller igen.. men då med mats :p får väl se hur det går ;p hehe..

ne, nu ska ja försöka sova.. tänkte försöka komma upp i tid imorrn och få lite vettigt gjort innan jobbet.. kanske till och med träna om jag hinner/orkar :p haha..

god natt på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar