måndag 14 december 2009

trött, seg, blä

ja usch.. är väldigt trött just nu.. känner mig hur seg som helst.. trots att ja bara jobbat 4 timmar.. men har nog ngn skit i kroppen som inte vill varken försvinna eller bryta ut.. ja säger.. hellre att skiten bryter ut så man bli av me de.. hatar att känna mig småkrasslig.. hellre sängliggande i 2-3 dar.. sen e de bra med de.. än att va krasslig i 2-3 veckor.. uschamig..

ne, men jobbet gick bra.. jobbade me linnea :) blev en hel del tjöt och lite update om vad som hänt i helgen när jag vart borta ;p haha..

ne, usch.. nu orkar ja verkligen inte skriva mer.. ska försöka sova nu.. tänkte pallra mig upp i hyfsad tid imorrn och eventuellt träna.. kanske skiten ja har i kroppen bryter ut nån gång! baah..


jag vet inte vad jag vill, vad jag känner eller nått.. ge mig ett facit någon, snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar