söndag 13 december 2009

Lucia

ja, idag är det lucia-dagen.. fasen va tiden går fort.. för bara ett år sen stod man där i luciatåget och sjöng.. herregud.. haha..

idag är en ganska seg dag.. iallafall för vissa ;) haha.. men jag slutade dricka i ganska bra tid igår.. höll mig riktigt lagom full hela kvällen.. skönt :) mår helt okej idag faktiskt.. håller dock på att bli sjuk :/ kände det hela dagen igår och idag har jag fortfarande ont i halsen och känner mig lite småfebrig.. menmen.. de ska väl gå över det med :p

ne, nu ska jag fortsätta prata me folket här.. analyserar gårdagen lite.. födelsedagsbarnet är i finform idag ska ni veta ;) haha.. men han blev riktigt överraskad igår.. hade inte en aning om kalaset så de va kul att det blev så bra och uppskattat.. :)

ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar