måndag 28 december 2009

god morgon :p

ja, eller för en timme sen.. men de e först nu jag börajar vakna till liv.. tänkte ge er en lite update om min julhelg nu :)

23:e dagen innan julafton spenderades på jobbet :p eller ah.. halva dan iaf.. stängde butiken och det var ganska mycket kaos en stund.. men vi lyckades som tur var reda ut det innan viktoria gick hem.. sen gick kvällen riktigt bra :) så de va skönt..

Julafton vaknade jag faktiskt tidigt.. kan de vara för att de va just julafton? hum.. ;) menmen.. gick upp och kikade lite på tv me min bror och gjorde mig sedan iordning för att åka ut till pappa och käka julmat och öppna julklappar samt kolla på kalle anka :) (tradition ju ).. fick en resväska av dem :) kommer nog komma väldigt bra till användning nu när jag snart lämnar tidaholm för ett tag..
sen åkte jag och bror tillbaka till stan för att hämta upp min morbror och mina kusiner och sen bege oss til hjo för julfirande med mammas släkt.. mycket mysigt, god mat, massa skratt och en hel del alkohol ;) jag drack dock inte då jag skulle upp och jobba följande dag.. ja, vi är en lite konstig släkt som super på julafton ;) men vi är inte ensamma om de.. haha..

Juldagen började med jobb 9-16.30 jobbade med johannes och till en början var det kaos.. hade mycket att göra innan johannes kom och sen blev det knappast mindre.. men helt okej.. gillar när de e mkt att göra på dan :p
sen va de baera hem och äta och göra sig iordning innan jag och bror åkte bort till min kusin mattias för att förfesta :) var riktigt kul.. sen begav vi oss till fyranhuset för en galet rolig kväll :)

26:e var en riktigt slapp dag.. vaknade med en djävulsk huvudvärk.. så blev en riktig soff-dag me mor :) riktigt gött.. finns väl inget värt att nämna mer om denna dag ;p haha..

Igår var jag och mor inne i skövde och kikade på mellandagsrean.. hittade massa.. bland annat underkläder, leggins, klänning.. m.m.
på kvällen frågade anders om jag ville komma ut och bada badtunna med dem.. visst tänkte jag.. så släpade med mig anela ut men tunnan tog en jävla tid på sig att bli varm.. jag, anders och linn hoppade dock i när det fortfarande va is kvar i kanterna ;p haha.. men till slut fick den upp värmen :) riktigt mysigt..

Idag: ja, vad händer idag då? nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen blir de jobb ikväll.. inget särskilt nämnvärt än faktiskt..

Så, nu vet ni hur de ligger till ;)

Pussochkram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar