tisdag 15 december 2009

förra inlägget kanske lät en aning kritiserande, och det var inte alls meningen.. jag unnar alla er som har någon att dela er tillvaro med och som ni verkligen trivs med.. men blir bara så trött på när allt handlar om par hela tiden.. det verkar ibland som att man inte kan vara helt lycklig bara för att man är singel.. så missuppfatta mig inte.. okej?
jaja.. idag har jag iallafall varit och fikat med moa och anela :) alltid lika trevligt! blev även en pizza på de ;p haha.. tjockisar som vi e.. men imorrn ska jag nog försöka ta tag i träningen lite om jag inte ska börja nästa år som en soffpotatis :p haha..

annars har de inte hänt så överdrivet mycket idag.. kikat runt lite på skolor och jobb men inget som fallit mig allt för mycket i smaken som ja e riktigt sugen på.. men de kanske kommer.. får fortsätta leta.. ska även skriva ett mail till min kusin i oslo nu och kanske åka dit och hälsa på henne efter nyår och söka lite jobb där.. kanske vore något? komma bort från tidaholm ett tag och uppleva något nytt..

haha.. hittade en bild på mig och emma från lussevolleybollen förra året.. våran klass hade temat hjältar/skurkar och vi va björnbusar ;) haha.. måste erkänna att jag längtar tillbaka ibland !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar