onsdag 23 december 2009

sista julklappen inslagen

ja, nu är äntligen alla julklappar inslagna :) måste erkänna en sak bara.. jag tycker nästan att det är roligare att slå in julklapparna än att öppna dem ;p haha.. ja, jag är galen.. men älskar att se de inslagna paketen.. känna spänningen och nyfikenheten från både mig själv och andra.. tänk dig själv ett riktigt fint inslaget paket.. hur spännande och mysigt är inte det.. jag älskar paket! och då inte bara att få utan älskar när man hittat något riktigt klockrent till en person som man är säker på kommer gilla det :)

brukar faktiskt relativt ofta köpa saker till mina nära och kära om jag har råd och hittar något som deras namn nästan står på.. bara helt spontant utan någon egentlig anledning.. bara visa att man uppskattar dem..




mina fina paket :)
och emma: fyra av dessa är till dig ;)
(ne, inte det största ;p )

1 kommentar: