måndag 7 december 2009

Glad Ewa :D

ja, idag känner jag mig faktiskt riktigt glad.. vet inte varför.. men när jag var och mötte emma förut slogs jag bara av känslan som nästan knockade mig.. kände mig riktigt lycklig :) och utan någon egentlig anledning.. känns skönt! blev lite mys här hemma med lussekatter och cola :P sen mötte vi upp anela för en pizza och sen när emma gick till jobbet fortsatte jag och anela till julius för ett glas juice och en massa tjöt.. stackaren anela ;) haha.. ne, men tycker faktiskt lite småsynd om henne.. och förstår den lilla bitterfittan.. kan inte skriva varför här för då kommer hon troligtvis jaga mig och skjuta mig med en jävla ak 45:a haha :P

ne, nu ska jag nog göra ngt lite mer vettigt än sitta vid datan.. kanske ju inte ödsla min glädje på att sitta här när den väl tittar fram ;) haha..




bild från i torsdags som var en mkt bra kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar