tisdag 29 december 2009

träffa emma : FINALLY!!

god morgon :)
nu sitter jag här och väntar på att världens bästa/segaste emma ska höra av sig så ska jag gå fram till stan och ta en fika med henne :) va verkligen skit längesen ja träffa henne mer än 2 minuter nu.. mötte henne på stan i förra veckan men hade bråttom då.. och hon jobbade på fyran på juldagen.. men då hann man ju knappast prata något längre..
så ska bli skönt att träffa henne och catha up lite.. vi ska även byta julklappar idag ;p ska bli spännande.. kom att tänka på de igår.. till henne har ja köpt en ful sak, en fin, en hon vill ha och en jag tror hon sagt att hon vill ha som e lite rolig :P haha.. ja, det blev 4 saker :p gillar som jag sagt tidigare att köpa saker till andra när jag hittar något som jag tror passar :p

ne, nu ska jag packa ner de sista klapparna som ligger under granen och vaka över telefonen tills puckot ringer ;)


bild från gran canaria.. JAG VILL TILLBAKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar