torsdag 10 december 2009

hämtat släpet m.m.

ja, nu har jag och min bror haft fullt upp en stund.. vart ute hos pappa en sväng, käkat pizza hos asper, hämtat kärran från statoil, lastat alla högtalare och plockat ner all alkohol från deras loft.. mkt att göra innan vi åker..

har nog inte nämnt det här tidigare, men imorrn drar jag, john, asper, elin och balle till falun för att hälsa på aspers familj och även fira hans mammas kille på 50 års dan.. kmr nog bli en riktigt rolig helg med först utgång i falun imorrn kväll och sen 50 års festen.. ska bli så jäkla gött att komma ifrån tidaholm lite me.. så alla hör hemma kan få sakna mig lite ;) haha.. skämt åsido.. men känner att jag behöver komma bort lite bara..

ne, nu ska jag nog snart ta och göra mig iordning lite.. ska följa me anela till bogrens och hämta folk ikväll.. kanske blir en cider eller två me ;) haha.. lika bra att förbereda sig.. kmr bli en tuff helg! ;)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar