tisdag 15 december 2009

bridget jones dagbok

precis kollat på bridget jones dagbok.. vet faktiskt inte om jag ärligt talat tycker den e bra eller inte.. men kollar på den i princip varje gång den går på tv.. och när jag såg den idag och även läste en del andra bloggar kom jag att tänka på en sak. Måste man ha någon speciell kille/tjej för att vara lycklig? i så fall e ja rätt körd känns de som.. har inte någon speciell att mysa med nu i vintermörkret.. och har inte heller tänkt skaffa mig någon. och jag trivs bra med det. jag har ganska stora planer inför framtiden och just nu vill jag inte ha någon som håller mig tillbaka.. visst, jag ska inte säga annat än att det hade varit mysigt att ha någon att dela allt med.. och även om personen i fråga skulle stötta mig vet jag hur jag själv är och skulle inte kunna lämna det, det skulle i alla fall hämma mig eller vad man säger.

så jag klarar mig bra själv, just nu iaf. jag har mina underbara vänner att dela allt med, min familj. kommer säkert sluta som en 40 åring utan varken familj eller framtid.. men vad ska jag göra åt det i så fall? de kanske är mitt öde?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar