onsdag 9 december 2009

nu har jag tröttnat!

ja, nu orkar jag inte med detta längre.. jag vet att jag sagt flera gånger att jag ska ta tag i mitt liv.. och nu är det fanimej på tiden att göra det.. blir ofta mycket snack och lite verkstad.. men nu jäklar ska jag dra igpng min egna verkstad och ta tag i detta..

tycker att det är förbannat tråkigt att bara sitta hemma hela dagarna och inte göra ett skit.. men det mesta jag vill göra kostar ju pengar, och sådanna har jag väldigt lite av just nu.. så nu har jag bestämt mig för att ta tag i det här och fixa ett jobb.. efter nyår blir det nya tag, det vill jag lova.. visst, jag gillar det jobb jag har nu och alla underbara jobbarkompisar jag har.. men som nu att bara jobba två gånger på två veckor funkar inte.. jag behöver mer.. annars kommer jag väl få bo hemma tills jag e 40 med inringning på statoil.. och det har jag ingen lust med..

ne, nu ska det bli ändring.. ska ta mig själv i kragen och se till att göra något med mitt liv.. får jag nej från ett jobb finns det alltid andra.. inget att gräva ner sig i.. som mamma sa: de vet inte vad de går miste om!

och de dagar jag är "ledig" eller rättare sagt arbetslös ska jag verkligen försöka att göra något vettigt.. blir så jävla slö av att bara sitta inne vid datan/tvn.. och jag tänker då fan inte bli någon soffpotatis.. ne, SKÄRPNING!

jaja, nu har jag fått det svart på vitt så alla kan läsa om min förändring.. ska verkligen försöka spara varenda krona jag tjänar och göra något vettigt med dem!

vilka tror att jag kommer att klara detta? jag har nästan svårt att tro på det själv.. men jag är en envis människa och vill jag så kan jag det tror jag starkt på!

så de så!

1 kommentar: