söndag 6 december 2009

söndag

ja, vad ska man säga.. igår blev det en lång dag.. först åkte jag in till skövde för att fixa lite julklappar och hämte upp min bror :) sen hem och fixa lite mat åt mig och familjen.. sen göra sig iordning för jobb.. jobbade med johanna även igår och det gick bara bra.. men säger bara att jag hatar dubbla jävla cheeseburgare.. varför vill alla ha de? gjorde säker 10 stycken på en halvtimme.. usch.. menmen.. efter jobbet åkte jag bort till kamratgården för att köra hem pappa och dom.. men då skulle de ha "garagefest" så blev även en sväng till holma efter det.. och då följde jag med caroline in på röde orm en sväng innan jag drog mig hemåt.. va väl hemma vid strax efter tre.. så trött som en gris somnade jag gott sen :)

fick även en del sms igår att fundera på.. skrev du så för att du va full...? eller va de just därför det kom fram? hum.. får väl försöka ta reda på det idag annars kommer jag bara grubbla hela dan..


ne, nu är frukosten visst framdukad.. Puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar