torsdag 31 december 2009

mindre än 24 timmar..

kom precis på att de e nu mindre än 24 timmar kvar på år 2009.. är inte de lite läskigt egentligen? jag tycker de.. va fort det här året har gått..

igår var det tänkt att de skulle bli en ganska lugn och go dag.. men nej då.. anela hade missat att hon skulle jobba.. så jag erbjöd mig att jobba lite åt henne då hon jobbat hela julen och kommer jobba nyår.. så ja kände att ja som va ledig kunde hoppa in.. behöver även pengarna.. pengakåt som ja e ;) haha.. så efter fikan me emma blev de även en snabbfika me maja :) då jag inte orkade gå hem för en timme innan ja skulle fixa naglarna (som blev skitfina).. så när jag va klar hos therese va de bara att gå bort till jobbet .. men de gick bra och tiden bara rusade iväg.. va hur mkt som helst att göra heela tiden.. så när ja kom hem va de bara att lägga sig direkt.. va hur trött som helst..

sen idag började ja jobba kl 11.30-20.00.. ett pass jag hatar.. men ändå.. jobbade först me anela och sen linnea så de va skönt :) sen ikväll har ja bara tagit de lugnt framför tv:n och nu tänkte ja sova..

ska försöka få upp lite bilder från fikan me emma + min julklapp från henne :) samt hur mina naglar blev ;p

ne, nattinatti (sista natten 2009 )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar