måndag 30 november 2009

sista november.

ja, då har en ny vecka börjat och snart är ännu en månad slut.. fasen va tiden går fort! imorgon är det första december, kanske dax att börja fixa julklappar snart?:p troligtvis ska jag och emma åka ner till jönköping på onsdag och då blir de inte shopping till mig utan julklappshandling som gäller.. kanske unnar mig själv något litet ;) men ska försöka att inte göra de.. hehe.. försöka duger ;p

idag är det jobb som står på schemat.. stängning som gäller.. men de e gött.. har än så länge bara fikat me emma :) eller bara och bara.. inte varje dag man får ha henne för sig själv ;) haha.. och nu ska ja kolla lite jobb tänkte jag innan vi ska käka här och sen måste ja nog börja tänka på att göra mig iordning för jobb..

men ha en bra dag alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar