torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!

ja, jag måste ärligt erkänna att det ska bli förbannat gött med ett nytt år.. ny möjligheter att ändra på saker och verkligen lämna det gamla bakom sig.. känns lite som en befrielse.. då det känns som att allt gått emot mig sen jag tog studenten.. kan inte riktigt förklara varför.. men allt med kärlek, jobb och även en del vänskap.. tycker att det är förbannat tråkigt att kärlek förstör en dels vänskap.. fastän inte medvetet kanske.. men ändå.

ne, nu är det dax att börja tänka lite possitivt.. har varit fast i min bitterfitte-form länge nu.. så ska ta tag i mitt liv..
detta SKA hända år 2010:
*ev flytt. Iallafall åka bort från tidaholm i 2 månader.
*Ta tag i träningen ordentligt då jag mår mkt bättre när jag håller igång.
*se till att behålla alla mina underbara vänner.
*fixa ett heltidsjobb.
*m.m.

skulle jag rabbla upp allt jag vill uppnå 2010 skulle det ta hela dagen.. och det hinner jag inte..

menmen.. gött att 2009 snart är slut och jag välkommar det bättre 2010 med öppna armar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar