tisdag 29 december 2009

igår:

medans ja sitter här och väntar kan ja berätta om min urballade dag igår..

var så otroligt trött hela dagen.. och allt va väldigt tungt på jobbet.. orkade ingenting.. men som tur va så jobbade ja me anela så det gjorde inget att ja va lite urballad ;p haha..
men iaf.. det jobbigaste som gjorde mig mest förbannad var först när ja skulle låsa stora lagret.. då har hela jävla låset frusit.. varken ja eller anela fick upp de.. sen kunde ja först inte låsa ena låset på utebutiken.. fick gå ut i kylan och försöka låsa flera gånger innan ja lyckades.. sen när ja stängt och skulle låsa det sista till tvätten.. vad händer inte då? jo, lås-helvetet där me har frusit.. fick stå med min tändare och elda lite och med lite våld gick det till slut..

men absolut värst av allt: jag fick knappt upp biljäveln !! sen skrapa bort stenhård is båda på rutan och på INSIDAN av rutan!!! fatta att jag va sur då elle.. ville inget annat än att åka hem och lägga mig och självklart ska allt gå emot mig.. sånt hatar ja.. menmen..

idag är jag gladare iaf :) gick upp klockan tio dag trots att ja kunde sovit mkt längre.. och känner mig faktiskt pigg.. kanske inte är bra att sova halva dagen varje dag :p haha.. måste försöka vända tillbaka lite på dygnet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar