onsdag 2 december 2009

FROST !!

okej, jag älskar vintern, snö och i princip allt vad det innebär.. bortsett från halkan.. och när frosten tar min bil som gisslan för att uttrycka det som emma :p
Igår när jag och mats stängt butiken och vi skulle åka hem fick jag inte upp bilen!! den hade frusit igen totalt!! skitbil ;) ne, den e bra förutom det.. orkade inte ta tag i det då så mats fick köra hem mig :p sen idag skulle jag och emma åka till jönköping för lite julklappsshopping.. och då fick jag allt knalla fram till jobbet för att be fredrik i verkstan hjälpa mig att komma in i bilen xP haha.. men vi lyckades till slut iaf :P

som sagt va vi i jkp sen då.. fixat några julklappar nu.. så är en bit på väg iaf :p skönt de.. unnade även mig själv en mössa och ett par vantar då jag trodde jag nästan skulle frysa öronen av mig på väg fram till jobbet idag.. och snäll som jag är köpte jag en tröja till mig mor som jag visste hon skulle gilla, och det gjorde hon :) ibland måste man visa uppskattning till sina nära och kära även utan anledning..
Sen har jag och mamma haft lite mys ikväll med thai-mat och film :)
är fortfarande lite nervös inför de jobbet jag sökt.. vill verkligen ha det !! så snälla ni, håll tummarna åt mig.. har inte kännt så här för något annat jobb jag sökt så snälla !! men nu har jag gjort allt jag kan så det är bara att hoppas på det bästa och hålla tummarna..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar