måndag 14 december 2009

måndag

har ni tänkt på en sak? idag e de bara 10 dagar kvar till julafton :) jippi! säger jag då :p längtar faktiskt till julafton som fasen.. de brukar ja iofs göra varje år men.. haha.. iår är min julafton verkligen fullspäckad.. eftersom jag mestadels firar me mammas släkt då pappas bor i norge brukar vi bara ses på eftermiddagen/kvällen.. men i år ska jag och min bror ut till pappa först på dagen och käka lunch innan kalle anka.. och sen bär det av till hjo för att fira hos min kusin och hennes familj med hela släkten :)

nog om det.. har varit en helt underbar helg uppe i grycksbo.. alla var hur trevliga som helst och trots att ja inte kände någon så va de inget problem.. lärde känna massa goa människor :) så tack alla!

hemvägen igår gick bra.. snöade i princip hela vägen :)! och var bitvis ganska halt.. så fick köra rätt så lugnt, men hade ju kärran me så kunde inte direkt gasa på ordentligt nån gång.. och eftersom jag var den som var piggast fick jag köra hela vägen.. men jag gillar ju att köra bil så de va inga problem.. lite segt till och från men de gick och jag höll oss på vägen hela tiden ;p haha..

ne, nu ska jag nog pallra mig in i duschen och sen blir de jobb i eftermiddag.. anela kände att hon ville gå till skolan idag, sista gången innan jul så självklart ställer jag upp och jobbar.. jag vill ju jobba! :p

ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar