torsdag 10 december 2009

torsdag

ja, vad händer en torsdag som denna? en sak kan jag säga iaf och det är att jag är på mkt bättre humör idag.. och de e ju skönt.. kunde dock inte somna igår så klockan va väl lite över fyra sista gången jag kollade.. usch.. ångest!! kan inte hålla på och vända så här på dygnet längre.. kunde inte heller få mig själv att ställa klockan för att försöka vända tillbaka det :p haha.. men ska verkligen försöka ta tag i det snart.. kanske blir ett nyårslöfte? vem vet..

idag har jag gjort.... inte ett skit än så länge.. eller jo, lagat mat åt mamma när hon va hemma på lunchen och diskat.. funderar på att gå igenom skafferiet och plocka bort massa skräp och gammal mat därifrån.. hittade ett grönt hamburgerbröd förut :S och det var verkligen grönt kan jag lova.. låg längst in i skåpet.. usch..

ne, nu ska jag nog göra de faktiskt.. på med julmusiken!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar