fredag 11 december 2009

plastic tree!

ja, nu har jag vart borta hos emma en sväng.. åkte även förbi kyrkogården först och tände ett ljus hos mormor och morfar :)


men sen väl hos emma hade hon lite problem med ljusen i sin julgran så då fick tomtens lilla hjälpare Ewa rycka in ;) haha.. slutade med att vi klädde hela granen och gudars skymning så fint de blev :) mysfaktor på högsta nivå.. den lilla grinchen (anela) var även förbi en sväng och lämnade min kavaj.. haha.. hon och jag är helt olika när det gäller julen.. jag älskar den, hon hatar den.. men sen e hon ju muslim me (tror ja?) så hon firar inte jul.. stackaren ;) därför har jag nu bestämt att ja ska överrösa henne med allt vad julen heter ;) julmusiken på max och allt! haha.. enbart för att jävlas ;p


likheten är slående ;)
medans ja å emma e julälskare ;) hihi.. snodde bilden av emma :p

1 kommentar:

  1. AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA XD Sicken jävla slående likhet xD Hahahah! Hysteriskt :D Men vi är så söta :D

    SvaraRadera