tisdag 10 november 2009

trötter !

har varit vaken i en halvtimme nu, men känner mig verkligen som en zombie.. trött som fan.. ändå har jag sovit heela natten, dock ganska oroligt.. hade svårt att somna igår för jag låg som vanligt och tänkte på en massa saker.. inte bra detta..

har varit dålig på att blogga sen vi kom hem, jag vet.. men har verkligen inte orkar.. jag vet inte vad det är med mig, men semestern vi va på va ju lite för att vila upp oss.. men inte fan e ja piggare.. känner mig helt utpumpad och halvdöd.. inte bra !

förstår inte heller hur svåårt det kan vara för en del personer att svara på ett litet jävla ynka sms! baah! frustrationen är ett faktum.. haha.. kanske inte riktigt men..

ne, nu ska ja nog ta å pallra mig ur sängen faktiskt.. nog för att ja e ledig idag, men nått måste man ju fan göra.. skulle dock hellre tillbringa hela dagen här :/
lite bilder bara för att ja har tråkigt :
bjuder på en osminkad ewa denna tisdag xP
min kamera är sönder :( därför har jag beslutat mig för att sno min brors ;) som han ändå aldrig använder ;p hehe..
gillar John Silvers nya förpackning ;) hehe.. morgonciggen är dagens viktigaste ! en del säger att frukost är viktigast, men njaaa....

1 kommentar:

  1. Sååååå rätt! Morgoncigg! Utan den kan man lika gärna lägga sig i sängen, dra täcket över huvudetr och försvinna för då är ändå dagen förstörd ;) <3

    SvaraRadera