tisdag 24 november 2009

snart julafton :)

ja, bara en månad kvar.. kanske dax att börja tänka på julklappar? :s haha.. får bli när lönen kommit tror jag.. vilket är på fredag !! jippi!

idag har jag faktiskt varit lite duktig.. tro det eller ej men gjort något vettigt på min lediga dag :p
började dock med att jag sov till tolv.. då väckte mamma mig.. sen gick vi ner och började röja i förrådet vilket verkligen var hög tid.. vi hann inte helt klart då mamma fick åka iväg och jobba.. men en bra bit hann vi.. nu kan man iaf gå in där utan att vara rädd för att bli överfallen av allt skräp :p
sen träffade ja anela för en penne och sen kom moa och mötte upp mig så gick vi till gymmet för ett step-up pass :) gött som fan va de.. sen hämtade moas morfar henne, men duktig som ja kände mig så gick ja hem trots att ja kunde fått skjuts.. hör och häpna :p haha..

och nu funderar jag starkt på att ta ett bad och pyssla om mig lite med ansiktsmask (om jag har ngn kvar) och hårinpackning :p får väl se hur de blir :p

är jävligt sugen på att färga håret me :/ men blir nog inte idag.. har ingen som kan hjälpa mig och inte så lätt själv.. får väl se om jag kanske lyckas ragga upp nån ;p haha

ne, nu blir de till att själva av all svett ;) hehe..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar